SOS-orientación
Espazo de orientación para ás familias e para o profesorado.
Pestañas
Páxina principal
AACC
Alumnado inmigrante
Contos
Convivencia Escolar
Cortometraxes
Discapacidade auditiva
Discapacidade intelectual
Discapacidade motorica
Discapacidade visual
Dislexia
Educación Afectiva-Sexual
Educación Emocional
Espazo Familias
HHSS
Igualdade
Programas reforzos
Medos
Prensa
Probas e Tests
Proxectos
TDAH
TEA
Tic_nee
Trastornos Ansiedade
Trastornos Conduta
Trastorno Disocial
Trastorno Negativista Desafiante
25 de mar. de 2013
Autismo-Varios II
INTERVENCIÓN EDUCATIVA NO CENTRO :
+ ler máis
El mètode TEACCH
Eric Schopler
Transición de Educación Primaria a Secundaria
Patricia Thorpe. Traducción Rosa Álvarez. Autismo Andalucía
Trabajar con alumnado con Síndrome de Asperger en Secundaria
Judith Colley. Traducción: Rosa Álvarez. Autismo Andalucía
Consells per a educadors.
Brenda Smith Myles, Diane Adreon,Dena Gilitz. Traduït per Carol Amat.
Article de Judith Colley, traducció Rosa Ávarez (Autismo Andalucía)
Recursos per a la implementació de programes per a la Comunicació Aumentativa
Divertic
Informació sobre "Sistema de Comunicació amb Intercanvi d'Imatges (PECS)"
Nola Marriner
Comunicación Aumentativa y Alternativa. Guía de referencia
C. I. Delgado (coord)
Ofereix recursos gràfics i materials per facilitar la comunicació.
Portal Aragonès de la Comunicació Augmentativa i Alternativa
Aplicació informàtica de lliure distribució, emmarcada dins d'un paquet d'eines per a la comunicació augmentativa i alternativa.
Joaquín Pérez Marco
Leo con Lula
Lectura per a persones amb TEA
Laura Muñino Gil i Guadalupe Montero de Espinosa Espino
Sistema personalitzable i dinàmic de comunicació augmentativa i alternativa
Fundación Orange
Publicación máis recente
Publicación máis antiga
Inicio