O Plan de Benestar Emocional é un documento publicado pola Xunta que procura previr posibles problemáticas derivadas da pandemia entre o alumnado, así como dotar de ferramentas ao profesorado desde un enfoque pedagóxico, metodolóxico e sanitario.
O plan propón pautas de observación para a detección de problemas de benestar emocional, así como ofrece modelos de intervención.
Amais realiza unha proposta didáctica grupal de educación emocional con 24 actividades estruturadas a través de catro eixes:
- Conecta, que favorece a creación de espazos de comunicación e escoita e a identificación das emocións propias e alleas.
- Respecta, dirixido a tomar conciencia dos novos cambios nos hábitos e relacións sociais derivadas da covid-19.
- Regula, que desenvolve aspectos relacionados coa regulación emocional e o afrontamento dos conflitos para aprender a tolerar a frustración e evitar situacións de estrés.
- Vive, para o fomento de actitudes positivas, sentimentos de gratitude e solidariedade co fin de recoñecer o esforzo e xenerar un beneficio común.